NYTT ÅR NYE MULIGHETER!

bloomingville

min nye uglekopp

Allting blir jo bedre nå, d er jo ett nytt år! VINTER! Og d går jo mot VÅR. Alt blir bedre på våren, d vet jo alle…!?!? eller…?!?! Nytt år, nye muligheter. Og nå skal alle aspekter av livet oppdateres & forbedres! Eller…!?!? LIVET 2013: huset skal ALLTID være rent & ryddig, til og med på barnas rom, der skal de re opp sengene sine, ha “ordning & reda” der skal ferdige lekser ligge klare på pulten, skittentøyet skal ned på vaskerommet og nye klær skal henges på stolryggen hver kveld… Og jeg skal svømme og jeg skal løpe, og d skal bli hjemmelaget mat hver dag, og vi skal spise rawfood og vi skal…. ELLER?!?! jeg skal tenke litt på d, mens jeg koser meg med ett nytt blad & kaffe i den nye favorittkoppen min. Så får vi se.. nytt år nye muligheter:)

Leave a Reply

