HJEMME-LIVET

CARPE DIEM

carpe diem

Nå som jeg er hjemme og er dårlig er det ennå viktigere for meg enn før dette “HJEMME-LIVET”. Iblandt kommer jeg meg ikke ut av pysjen en gang. Men jeg øyner muligheter! My life will not suck! Jeg tar d roooooooolig. SVA MARGA- følg din vei! Jeg følger min vei, om den går litt hit & dit og iblandt stopper helt opp, så får d bare være! AMOR FATI- elsk & aksepter din skjebne. SÅNN ER D BARE!En ubehagelig & langtekkelig prosess, som fører med seg mye lærdom. På godt & vondt.. Verden er tross alt ganske all right:) Jeg elsker interiør og liker godt å ordne og fixe her hjemme. Jeg har ingen spesiell inredningsstil. Jeg elsker vakre ting! Og samler på stæsj:) Her i huset er d liv & røre:) Med tre barn og store & små kamerater:) Tempo, TEMPO, tempo:) HVERDAGSLYKKE! Jeg har så mange ideer! Jeg ligger ofte på soffan å lager lister over familielivets puslespill & hva jeg kan ordne i heimen:) Male om noe, flytte på møbler, bytte om litt. MORRO! Her blandes gammelt og nytt, stilmessig er basen hvitt, hvitt & hvitt:) men med to tweenies en liten sjørøver blir d jo litt farger også! PYNT, FANTASI, LITT KAOS, FRYD & HVITT HVITT HVITT:)

Leave a Reply

