LOGISTIKKPANIKK

MANDAG: møte,møte, møte & atter møøøøøøøter..

TIRSDAG: svømming & idrettsskole

ONSDAG: gitarkurs, ballett & band

TORSDAG: kulturskolen

FREDAG: bursdag & overnatting

LØRDAG: bursdag & overnatting

SØNDAG: ikke noen planer ennå!

HJELPES… LOGISTIKK…. PANIKK… ENKEL HVERDAGSAKUTT….. STRESSNIVÅET stiiiiger når alle barnas aktiviteter drar igang! Her er d bare å pakke bagger, fixe utrustning til div aktiviteter, levere & hente:) For å gjøre d litt enklere for meg selv nå gjelder d å STRUKTURERE mer! Hvem skal gjøre hva og når. Jeg har kjøpt verdens kuleste UKEPLAN! Den henger i gangen, FULL KONTROLL & OVERSIKT! Også har jeg lagt inn påminnelser på mobilen! ELSKER MOBILEN! OBildegså har jeg avtalt med andre foreldre om dele på kjøring:) LYKKE! Da frigjøres noen halvtimer her og der! FLOTT! Dessuten er d faktisk lov å be om hjelp:) Takk mormor, farmor & tante! Dessuten skal barna få pakke selv. ANSVAR! D blir bra! Blir d for mye så får jeg bruke d magiske ordet NEI… Eller!?!? Ser ut til at d skal gå superdupert:) ØNsker alle en STRÅLENDE & AKTIV uke!

Leave a Reply

