KAFFEKOS:)

KAFFFFFFFFFE

KAFFEKOS

Nytt KK & kaffe i favorittkoppen:) Fortsatt HAPPY DAY! Inspirasjonen flommer, nå er d bare å ta pinnene fatt! STRIKKELYKKE blir d fremover nå! Etter å ha greid å strikke div halser & hekle grytekluter mm såååå er jeg klar for Dorthe Skappel genser til både meg & chris:) åååååå de er så fine:) ser superdeilige ut! ELSKER ULLGENSERE! Bare å kjøpe garn:) Ser ut som jeg må strikke poncho også. finfinfinfin poncho i KK! en til meg & en chris:) Elsker å lage ting selv!! KREATIV! Nå gjelder d bare å få liv i chris sin Ipad og lage iste til Tweenien og tegne litt med sjørøver`n så skal jeg kose meg med KK & kaffe:)

2 thoughts on “KAFFEKOS:)

Leave a Reply

