SLITEN.NO OpPdRaG: Få TiNg GjOrT!!

Hvordan skal man få gjort noe når man bare skal gjøre såååå himla mye annet først?! LYKKE TL MED D!!! Skal bare:) Prøver å holde fyr i ovnen, men i dag er d bare tennbrikettene som brenner…. GRRRRR!! Er d mulig?! kan ikke fyre med tennbriketter alene!! VÅT VED & DÅRLIG TREKK!!!???!!! gr!!!! NEW POST… fingerne flyr ikke akkurat over tastaturet i dag heller…  FaNtAsTiSk…..  Jeg vil, jeg vil, men får d jo ikkkkkke til! Og d er driiiitkaldt her. Jeg vil skrive litt, jeg har jo tross alt begynt med denne BLOGGEN fordi jeg vil skrive! Jeg har planer om en laaaang tekst, som skal være kjempebra! (Ikke prisvinnende & fantastisk) men bra:) ha ha ha ha ha:) LYKKE TIL MED D!!! Nytt dokument, hvor er tankene?! Synd jeg ikke virker i dag! SKJERPINGS! En kopp kaffe, krutttsterk fra kaffemaskinen, min beste venn akkurat nå! 🙂 SMILER:) Nei dette er strevsomt… er d et ord?! eller?! LYKKE TIL MED D!!! Som vanlig hadde jeg bestemt meg for å få gjort en del i dag.LYKKE TIL MED D!!!  Få unna en del praktisk, så vi bare kan ta helg og koooooooose oss glugg ihjel:) ha ha ha ha… LYKKE TIL MED D!!! men… d blir ikke alltid sånn som man har tenkt….  Må bare opp å hente litt klesvask, ganske fint oppe på barnerommene… Fint & hvitt, LYST & FRESHT:) Synd sengene ikke er redd opp… Må bare ordne d. Ordner d fort, er jo EFFEKTIV! Må tilbake til datan`..  DEN trappa vår assa, den er skummel!  Særlig når man snubler i støvsugern og sparker sabeltannsverdet ned 2 etager…  Åpen trapp er DUMT! D burde vi gjøre noe med, jeg bor i den trappa jeg, opp & ned med klær og leker og greier. Midt oppi alt man ønsker & planlegger så dukker d opp litt “GUFF”… Virker ikke, orker ikke, makter ikke, fikser ikke….. BLÆÆÆÆ! Mamma er ute av drift:(  Sånn er LIVET!  HA HA. .Jeg tror at om jeg bare forsøker å ta d roooolig og ikke stresse, så kanskje d plutselig ordner seg:) Hva er d som piper???? ah… d er tørketrommelen som roper på meg! FERDIG! DA er d bare å brette et lasssss klær da?! NOPE.. D gjelder kanskje å ikke ha noen forventninger over hodet, bare la seg overaske?!? hm…  D er nå d hender, jeg begynner min blogg-karriære… ha ha ha… SOLA SKINNER ikke i dag heller men men.. BARNA MINE ER VERDENS BESTE:) Kjære min kropp, OVERASK meg!! D er kanskje ikke DØDSVIKTIG å rydde hele huset , gå en tur med støvsugern & moppen, men d er viktig for meg.. Når jeg ikke virker er jeg bare SUR og tutler rundt og småpussler og synes synd på meg selv. Man blir bitter når man ikke får holde på som man vil! Jeg er så dårlig på å ta meg sammen, og jeg blir akkurat sånn  som jeg ikke vil være.. Kanskje d hjelper å skrive om d?!?! SMART! Nå skal jeg begynne å øve! Holder på å gå i oppløsning av stresssssss.. D gjelder å ikke tenke så mye, da blir jeg GAL! Skal d være sånn her for ALLTID?!?! Er d ingen SLUTT?!?! PANIKK!!! Man må leve d liv som funker for en selv! D handler om å overleve disse periodene, som er kjipe & se LYS i TUNNELEN:) Nå har jeg brent opp aftenposten& dagsavisen, samt et glass tennbriketter. Lightern`er sliten, jeg er sliten. Nå skal jeg legge ut noen bilder og så går jeg å legger meg. Hvertall frem til ungene kommer hjem:) Da skal vi KOSE oss:) D er helg & i kveld er d IDOL! ha ha ha:)

4 thoughts on “SLITEN.NO OpPdRaG: Få TiNg GjOrT!!

  1. Har kikket inn på bloggningen din! Moro å lese “ordskyene og ordstrålene” dine. Du kommer igjennom godt på nettet,Therese!
    Jeg er ikke noen interiørtype, men ser at du kroer deg med denslags og det er kult….
    Nettklem til deg Damen!!!

  2. Hei du! Artig å lese, men ikke artig at du ikke virker! Ønsker virkelig for deg at kroppen skal ha noen bra dager etter hverandre sånn at du føler at du henger med! Husk at vi er mange som er glad i deg 🙂 Spennende med interiør…
    Ønsker dere alle en riktig god helg:-D
    Klem♥

Leave a Reply

