ET NYTT Å BEDRE LIV:)

KJERNESUNN FAMILIEJeg vil ikke være en formidler av bare overfladisk fjas…. HA HA HA:) D er viktig å skrive noe med mening!!!! Jaaa, jeg vil skrive om noe nyttig, være inspirerende!!! Jeg vil være morsom hA Ha hA…. jeg vil vIrKe oppegående & engasjert! Jeg vil ikke være en sånn mamma som bare skriver om disse fantastiske barna mine og ikke har noe annet å snakke om enn barn, være en som ikke leser aviser eller diskuterer politikk eller… ha ha ha..en sånn som ikke er opptatt av noe som helst bortsett fra disse barna:) SKREMMENDE ASSA……! D er ikke lett d her assa:) Note to self: MAKE TODAY RIDICOLOUSLY AMAZING!!Og d har jeg tenkt til! I dag starter vi et nytt og bedre liv!! Nå har jeg bestilt meg tre bøker: Dr Sofie Hexebergs FRISK MED LAVKARBO, nytt liv med riktig mat , FRISK MED LAVKARBO, frokoster & lunsjer & Ninka-Bernadette Mauritsons KJERNESUNN FAMILIE:) Nå er jeg inspirert!D er på tide med forandring….. Fornyelse er viktig!!!!

TODAY YOU ARE YOU
THAT IS TRUER THAN TRUE
THERE IS NO ONE ALIVE
WHO IS YOUER THAN YOU!
(dr seuss)

“Raisin cookies that look like chocolate chip cookies are the main reaon I have trust issues……” d sier jo litt om meg.. Jeg er en sukkerjunkie i en helt egen dimensjon! Så nå blir d STOPP!! “MAGRERE, GRØNNERE & GROVERE” bør føre til SUNNERE; SMALERE & GLADERE?!?! Endringer i kosthold & aktivitet bør gjøre susen:) Ikke noe voldsomt, men endringer her og der. FROKOST er superviktig, ingen slipper unna! Jeg lover å ALLTID ha lettvinne sunne løsninger i bakhånd som nøtter, frukt & riskaker. JEg skal ikke kjøpe mere kjeks……..!!Vi skal spise fisk flere ganger i uka, ungene elsker jo fisk( bare jeg som hater d…) D vil kun bli godteri på lørdager!D går an å kose seg uten godteri! Kveldskos/dessert kan feks være smoothie, fruktsalat, frukt… D er ingen ting er UT men vi skal lage ting sunnere!!Flotte mål:) Når d gjelder aktivitet, så har jo alle ungene har jo sine aktiviteter og vi store må prioritere sånn at vi får tid til våre ting,ut på tur, få med store små når vi går med hunden. KJØLESKAPRAIDER`NE MINE, vil bli overasket når de kommer sultne hjem fra skolen og snoker seg gjennom skuffer og skap for å finne noe godteri. Nå er d ikke noe godteri å oppdrive her i huset, kun sunne alternativer!I dag blir d eplebåter med vaniljekesam & kanel når de kommer hjem:) nam nam!!

KJERNESUNN FAMILIE (Ninka-Bernadette Mauritson) Slik gjør du det! 234 sider om hvordan man får en livsstil uten stress, sukker, kunstige stoffer & endrer familielivet for alltid:) Må jo si jeg blir fryktelig nysgjerrig da…!!

NEVER REGRET ANYTHING
BECAUSE AT ONE TIME
IT WAS EXACTLY
WHAT YOU WANTED

START WHERE YOU ARE…
USE WHAT YOU HAVE…
DO WHAT YOU CAN….

EN SUNNERE HVERDAG BEGYNNER I DAG:)

THE GREATEST
PLESURE IN LIFE
IS DOING
WHAT PEOPLE
SAY YOU
CANNOT DO….

DO
MORE
OF
WHAT
MAKES
YOU
HAPPY:)

Leave a Reply

