INFLUENSAAAAAAAAAAA…………

KEEP CALM & CARRY ONSyk, sykere, syyyyyykest…!! INFLUENSAKRISE! Har en UIMOTSTÅELIG trang til å holde sengen.. Legge meg ned i tide. Evt grave meg ned i tide.. D verker & verker i hele kroppen.. mer enn vanlig så da blir jeg sprø!! Frysninger, vill hodepine, tror den grenser over i en real hodebetennelse, minst… Plutselig ble jeg så sykt dårlig! D ble bare kasta over meg! Passer VELDIG bra….. NOT NOT NOT! Hadde kanskje vært lurt å ta den vaksina…. Burde, burde, burde… Forøvrig burde vel samboer og barn forte seg å få vaksina!?!? Eller ?!?! D er jo mildt sagt IRONISK at norge som er d mest vaksinerte landet er på syketoppen i Europa!! Legevakten i Oslo oppforder alle syke å oppholde seg hjemme, sånn at man ikke smitter andre. IKKE NO PROBLEM! Jeg har mer enn nok med å komme tur/retur seng/badet. Så ingen fare med at jeg skal være sosial med det første!Om ikke det går over i løpet av en uke så er d bare å ta en tur til legen. jada d er vel bare å: KEEP CALM & CARRY ON!

3 thoughts on “INFLUENSAAAAAAAAAAA…………

  1. Få i deg masse å drikke så du ikke tørker ut, men med en humor som din (som kan slukke store branner) så er vel faren for dehydrering liten….
    Jeg herjer sjøl med no` buggs som ikke er helt moro, da er det bare å innrømme at jeg velter rundt i selvmedlidenhet og prøver å appelere til kona/kattene men uten hell 😉
    God bedring!!!

Leave a Reply

