WHAT`S YOUR STORY?!?!

BARNEGLOBUSEN
Møtte i dag en GLOBUS i stua, som ikke lenger lyste… OI OI OI! Den er ikke like MAGISK når den ikke lyser! Uff & huff:( KLART mamma kan skifte lyspære i den:) ……… Hvordan pokker skifter man lys i denne globusgreia?!?! Åssen kommer man til den dumme lyspæra?!? Jeg har vridd og dratt i denne plastballen en god stund, innen jeg forstår at her er d bare å goooooooogle seg frem…. TAKK GOOGEL for filmen ” my rotating globe with light from inside” -en video om “hvordan skifte pære i en globus” 🙂 Resultatet ble ganske greit, jeg greide å kløne av et lite område helt nord på GLOBUSEN, men nå kan jeg d!! KLART MAMMA KAN!!! ha ha ha.. Nå står den her like MAGISK & lysende når de små kommer hjem! Følte meg litt sånn PIPPI i dag ” d har jeg aldri gjort før, så d er jeg sikkert kjempeflink til!”

2 thoughts on “WHAT`S YOUR STORY?!?!

Leave a Reply

