TODAY WILL BE THE BEST DAY EVER!!!!!

keep calm love life
I AM NOT A MORNINGPERSON…… Men i dag våknet jeg så tidlig og fikk ikke sove igjen at jeg er TRØTT ennå…. Arrrrghhhh… VONDT, vondt, VOOOOOONDT, rastløse ben, vonde ben, VONDT I HODET, blodsukker som svinger VILT, sykt kort lunte, urolig søvn, DÅRLIG søvn, ØMME muskler & ledd, VONDT i hele meg, SLIIIITEN & SLAPP.. sint, lei & DEPPA. I morgen skal jeg skjerpe meg! JEG LOVER!!!Men jeg greier jo ikke skjerpe meg, ikke når alt er PYTON!

Jeg synes man skal unne seg noen SKJØNNE pauser nå & da:) I dag har hele dagen vært en pause, syk & sliten, pjusk & tander. Jeg har kosa meg med strikketøyet & varmeputene mine i den nye gode sofan:) Og gutta mine:) Og et varmt bad:) FANTASTISK! PUST! DON`T FORGET TO BE!!! smile / smil !!! Every accomplishment starts with the decision to try… Vi har tatt grep om dette kostholdet vårt. KJERNEKOSTHOLDET som tidligere besto mye av pølser, d består nå av fem om dagen, organisk, økologisk og ubehandla mat. Stort sett. Vi prøver oss frem. Har greid å kutte sukker & hvitt mel! check check check!!! You know all those things you`ve always wanted to do. You should go do them!!!! Skal tenke litt på d, akkurat nå vil jeg bare fortsette med soffasløvinga mi:)

WHEN I GROW UP I`LL FOLLOW MY DREAMS, BELIEVE IN MAGIC & REACH FOR THE STARS:)

One thought on “TODAY WILL BE THE BEST DAY EVER!!!!!

Leave a Reply

