KJERNESUNNNNNNNNN SUKKERJUNKIE… PÅ AVVENNING…

keep calm
LIVSSTIL UTEN STRESS, SUKKER & KUNSTIGE STOFFER:) WISHES COME TRUE…. ALT MED MÅTE!! Jeg er på avvenning… Jeg sliiiiiter!! Har sykt lyst på no søtt & godt!!Pleide å få i meg masse av SUKKER, hver eneste dag… IKKE BRA.. ALT MED MÅTE! Før jeg fikk barn var jeg helt bestemt på at mine barn ikke skulle spise sukker…. ha ha.. Økologisk!! Bare helsekost nesten….. ehhhh.. særlig… Hvorfor er d sukker i ALT?! Trenger d være sukker i makrell i tomat? Tørkede tranebær? Frossen frukt? Kjøttpålegg, potetgull? nøtteblanding? all ferdigmat….?????!!! HVORFOR I ALL VERDEN!!!!???? ALT MED MÅTE! nesten 13 år senere må jeg jo erkjenne at d er lettere å ha masse regler FØR man får barn enn etter…. Jeg hadde og har fremdeles MASSE synspunkter på hvordan andre gjør d…. ha ha:) Ingen dør vel av å spise is og boller, kose seg i bursdagsselskap, spise godteri mmmmm he he Man skal kose seg, d er viktig! Men man trenger ikke kose seg HELE tiden. men…. På mandag kjøpte jeg sjokolade, samboern`gjemte den, så ikke jeg skulle la meg friste…. Har endevendt huset i dag, på leting etter den sjokoladen… Men FANT DEN IKKKE…. DESPERAT.no…. Har så syyyyykt lyst på… blæ…

ALT MED MÅTE!!

WISH IT…
DREAM IT…
DO IT…..

BE STRONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 thoughts on “KJERNESUNNNNNNNNN SUKKERJUNKIE… PÅ AVVENNING…

    • SMILER ; JON:) sukker er som heroin assa…. sukker er en trøbbelmaker…. jeg tåler ikke sukker. Mitt ustabile blodsukker gjør meg ekstra trøtt, sur, grinete, kranglete, giddaløs osv… blæææ hvorfor lage ekstra dårlig stemning… men hvordan i huleste greie å trappe ned uten savn… HARDCORE ASSA….

Leave a Reply

