FOCUS LESS ON WHAT YOU NEED TO DO AND MORE ON WHAT YOU NEED TO BE….

bikkja
TORSDAG!!!!Nå har jeg landet i sofan`med en stoooooor kopp kaffe og laptoppen : ) Også har d kommet nytt KK-blad i dag! LYKKE! There are no way to be a perfect mother… but a million ways to be a good one:) Prosjekt RYDDDDDDDDE HUSET, har utgått hele uken da både jeg og minsten har vært syyyyyyyke. Da blir d litt sånn “bohemstil”… herlighet… I morgen får vi besøk. Skulle ønske jeg kunne slappe av å kjøre bohemstil til over helgen, men d går jo ikke. Kan jo ikke be folk hit i “rotehuset”.. Venter liksom bare på kommentarer som.. “oi, her syns d virkelig at d bor noen!!” “hvor vanskelig kan d være å gå en tur med støvsugern?!” osv.. nei .. BURDE BURDE.. burde jeg? burde vi? til helgen kanskje? NEI, i morgen faktisk! Da skal d ryddes! I dag har formen til mini vært på topp! Poden har vært høyt og lavt og ganske så DESPERAT, har kjeda seg SKIKKELIG! Altså, d blir en liten tur i barnehagen i morgen ja! Han føler seg INNESTENGT og holder på å bli GAAAAAAAAAAAL av å bare leke med dummme dummmmmmme mammma!!Keep calm & carry on! All mothers believe in miracles, because they are most likely raising one as we speak! My kids will grow to be strong and independent but deep in my heart they will always be my babies! LYKKE:) Nå leker ungene sammen, og bikkja maser ikke etter tur:) LYKKE

4 thoughts on “FOCUS LESS ON WHAT YOU NEED TO DO AND MORE ON WHAT YOU NEED TO BE….

  1. Kjære deg! Håper aldri jeg får gjester som ville finne på å komme med slike kommentarer- og jeg tror nok ikke dine gjester gjør det heller! Heller litt kaos i huset og en blid og opplagt vertinne, enn strøkent hus og en sovende vertinne! Tror nok de som kommer kjenner dere så godt at de vet hvordan ting er……..
    Så ta på moppetøflene og tusle rundt mens du rydder det verste, så blir det nok bra, skal du se! Stå på og ta vare på deg selv!
    Stor klem fra meg 🙂

  2. Jeg er verst selv… blæææ… blir rent autistisk når d gjelder rot og sånn… rydder omtrent mens ungene leker, kan ikke gå ut av soverommet før jeg har redd opp senga osv… ikke bra! Lager mye pes for meg selv! Så i morgen blir d ryddings av hus og en tur med støvsugern når alle er ute av huset:) skal ikke ta helt av, for da blir jeg jo liggende noen dager.. nå har jeg lada opp hele uka:)Gubben lurer ofte på om ikke er viktigere å ha d bra enn å ha d fint… Hmm hender jeg er usikker… blæææ.( sånn er jeg og sånn er d.. gleder meg til i morgen!! D blir gøy!! VI SES! KLEMZ

Leave a Reply

