KAPITULERER TROR JEG KANSKJE?! vil til mamma…

LOVE
Jeg har tre viljesterke, vakre, kreative & fantasifulle barn:) FERDIG med trassalder. Men tre fryktelig STAE & EGNE personligheter som har KOMPLETT MAKT her hjemme. Hvertfall over meg..Noen ganger vil jeg bare kapitulere og være BARN selv…. Men d er liksom ingen tid til d…. D er bare å bite tennene sammen og være VOKSEN… Jeg antar at jeg kommer til å le av d her når barna er store. Jeg har jo tre rotekopper og da blir d fort litt KAOS…. Tegning på bordet,lekser på hele kjøkkenet, melk under bordet og på stolene, smuler i hele huset, til tross for at vi nå kun spiser på kjøkkenet. Klær i hele huset, syyyyyyke mengder klesvask, for d er jo så gøy å skifte!! Ja, ja sånn er d nå:) Hver alder sin sjarm!Jeg er SUPERHELDIG som er mamma:) TAKK takk TAKKKKK..Tiden går såå alt for fort….. Alt ordner seg:) Og nå drar jeg til mamma`n miiiiiiiin……:) Over & ut!

Leave a Reply

