LØVEDRAKT TIL KARNEVAL

løvekostyme
“Til karneval vi drar av sted, for her er mye gøy å se! Hvem er d som kommer der? Jeg tror d er en LØVE!”

Minstemann gleder seg til karneval i barnehagen! Morro! Han er en sånn som elsker å kle seg ut:) Siden han er sjørøver nesten på heltid har han bestemt seg for å være noe annet på karnevallet.Kanskje en rockestjerne eller en cowboy?! Eller en løve!? Jeg fant oppskrift på løvedrakt i bladet “SANS” som er i salg nå. Så nå skal jeg prøve meg! Har ikke rørt en symaskin siden vi sydde forkle på barneskolen… Så dette blir nok bra! “D har jeg ALDRI gjort før, så d er jeg sikkert flink til”… Eller!? Gult fleecestoff og brunt fleecestoff er lagt frem… Godt mamma har symaskin og kan hjelpe meg:) Gøy med noe som ikke alle andre har! Gleder meg til å prøve:)

Leave a Reply

