morsdag mothers day I love my mom

007
HOME IS WHERE YOUR
MUM IS!
HAPPY MOTHERSDAY!!!!!!!

Mammaer er engler i hverdagsklær!

A MOTHER IS
SHE WHO CAN TAKE
THE PLACE OF ALL OTHERS
BUT WHOSE PLACE
NO ONE ELSE
CAN TAKE!!

ØNSKER ALLE EN FLOTT MORSDAG & FASTELAVEN!

D er ingen ting som kan måle seg med mammas fastelavensboller, men i år har jeg også gjort så godt jeg kan og bakt boller. Ikke så gode som mammas boller, men fult spiselige fastelavensboller:) Vi har KOSA oss!

Her kommer et herlig dikt som passer supert i morsdagspressang, med et håndtrykk på:)

d hender du blir lei deg
fordi jeg er så liten
jeg setter merker alle steder
og gjør deg ganske sliten

men hver dag blir jeg større
ja en dag blir jeg stor
og alle mine avtrykk
blir bare svake spor

her er mitt lille avtrykk
så du kan huske og forstå
hvor søte hender jeg hadde
den gang de var små..

Synes d er såååååååå nydelig:)

Her er dagens “Buddha” fine ord & uttrykk:)

HOLDING ON TO
ANGER IS LIKE
DRINKING POISON
AND EXPECTING
THE OTHER
PERSON TO DIE…

HAVE NOTHING
IN YOUR HOUSE THAT
YOU DO NOT KNOW
TO BE USEFUL, OR
BELIEVE TO BE
BEAUTIFUL…
-WILLIAM MORRIS

Leave a Reply

