It`s all about making ideas happen:) burde burde..

213
HAPPY DAY! Har hatt en plan om at jeg skal begynne å¨sykle… BURDE BURDE! Sykkelen har stått klar en stund og I dag tok jeg meg en tur! Gjør d, gjør d, gjennomfør d:) Har vært ute og sykla:) Isfri vei! Hørt på fuglekvitter og sett søte små hestehov I grøftekanten:) Hverdagslykke!! inspirasjon & glede! Nothing inspires like spring! sol var d ikke I dag! Varmt var d heller ikke! men men.. jeg har sykla meg en tur! LOVE IT! Another state of mind 🙂 Inspirasjon & glede! Kanskje d blir en liten tur I morgen og? Om jeg virker da. Nå er d sofan resten av dagen. VONDT.no. SMILER:)

Leave a Reply

