WORK IN PROGRESS:) “Ryddeguri” er i gang!!

073
#inspirasjon #positivitet #hverdagsmagi #visdomsord #hverdagsglimt #happiness #wisdom #quote #godt humør #slap av #kos deg #ny dag Nye muligheter #keep moving #look ahead #tankepusj I positive retning

Hverdagsmagi:) ehhh… lørdag og syk ryddesjau:) jupp jupp:) Vi har alle våre greier…. Rydding er min greie:) D er såååå bra! RYDDE RYDDE RYDDE RYDDE RYDDE = RYDDE HUS & RYDDE HODET:) SUUUUUUUPERT
PERFECT:) life is a balance of holding on and letting go…. NICE! visdomsord! Og ikke minst INSPIRASJON! Alle disse tingene vi har assa… D er bare å rydde! Å rydde boder, skap og I ting man ikke har brukt på lenge, d er rene terapien:) SERIØST! our eyes are in front. because it`s more important to look ahead than to look back. don`t dwell on things in the past. learn from them and keep moving forward:) Så nå har vi fått ordna opp I mye! HAPPY DAY! Ønsker alle en StRåLeNdE lørdag!!! Tenk positivt! Dette blir en fin dag! Jeg klarer mer enn jeg tror! D blir ikke bedre om man stresser og uroer seg! Man kan aldri gjøre mer enn sitt beste! Det fins alltid noe å gkede seg over! I dag føler jeg meg I fin form!!!! WOOOOOW! I dag vil jeg gjøre noen glad! det hjelper ikke å deppe! LIVET ER HERLIG!!!! HeRliG lørdag!!

note to self:
LIFE IS TOO SHORT
TO SPEND THE TIME
WITH PEOPLE
WHO SUCK THE
HAPPINESS OUT
OF YOU!
amen:)

HAPPY HIPPIE DAY!

Leave a Reply

