HIGH FIVE FOR FRIDAY:)

006
Hello Friday, I`ve been waiting for you:) HAPPY FRIDAY:) Te, teppe, Kleenex & sukkertøy. Nesa renner, musklene er tunge og ømme, på vei inn i influensaland?! Neeeeeida… Gisper etter luft, føles som om jeg puster gjennom et sugerør, hjertebank, bein & armer er som gele. Føles som om kroppen star i spenn. Vondt vondt vondt. FIBROMYALGI! Venter på litt regn med rabalder, såå blir d nok mer greit, tenker jeg:) Føles som jeg har løpt maraton, krever mye energy å holde meg våken. Får vel sove litt da, sette på Thom Hell -suddenly past:) Finfin musikk om du er trist og lei eller glad som ei lerke! Dette passer uansett! Ønsker alle en strålende helg:) Nå skal jeg drømme om hva jeg skal finne på her i huset I helgen;)

#interiørdilla #alt fungerer utmerket & alle er glade #forandring fryder #stadig ny stil #må style litt #mååå forandre litt hele tida #kreativiteten bobler #har mange ønsker & behov #liker å mixe litt forskjellige stiler #har ingen spesiell egen stil #synes ulike stilarter er fine sammen jeg #digger ulik veggpryd #nå er d wallstickers over alt I huset #alternativt er kult #mange muligheter #morro #elsker ikea # elsker kontraster #tommel opp for motpoler #fine effecter #d hjelper å flytte rundt på ting & tang & erstatte gamle puter med Nye #vil ha d koselig & lunt #barnevennlig #ønsker meg en industrigrå vegg #elsker hvitt, grått, svart & gult #elsker constant forandring #midlertidig stopp nå #ønsker meg vindusfolie til soverom og bad… fra strøssel design… wæææææ:) #ønsker meg skilt fra house doctor, de er sååå kule:) “FIVE STARS KITCHEN” “STAFF ONLY” “MASTER BEDROOM” “24 HOUR LAUNDRYSERVICE” “EXECUTIVE LOUNCE” “BUSINESS CENTER FOR LINE CHECKING”…. morro…:)

Leave a Reply

